Життя

Максим Молнар про перемогу у проекті “ВчительUpgrade” від “Майкрософт Україна”

3 Грудня 2015 5 574

Вчитель історії Виноградівського НВК днями переміг у проекті, головна мета якого – продемонструвати як інноваційні технології, нова платформа Windows 10 і мотивація можуть допомогти педагогу у його професійній діяльності.

Конкуренція була направду серйозною – заявки на участь подали 1700 педагогів з усієї країни. У фінал вийшло лише семеро, утім саме Максим отримав шанс протягом місяця працювати з професійним персональним тренером, психологом Аллою Клименко, технічним експертом "Майкрософт Україна" Артуром Кочаряном, керівником департаменту інформаційних технологій "Новопечерської школи", які допоможуть вчителю стати більш продуктивним, мобільним і технічно обізнаним. Нам Максим розповів про те, як потрапив на конкурс і чи очікував на перемогу.

– Як ви дізналися про конкурс?

– Дізнався випадково – переглядав новини на одному з освітянських сайтів, помітив оголошення під заголовком "Майкрософт" оновить життя українського вчителя". Заголовок мене заінтригував. За кілька хвилин заповнив дуже коротеньку анкету. Через деякий час зателефонувала представник "Майкрософт" і запросила на інтерв’ю в Київ.

– Чому вирішили взяти участь?

– Сучасна система шкільної освіти майже неможлива без застосування інформаційних технологій. Як мінімум – це повинен бути ноутбук вчителя. Можна багато розповідати учням про бойове мистецтво козаків, але набагато краще показати їм відеоролик з реконструкцією бойових прийомів запорожців. Це робить навчання цікавим і легким. Сьогодні навчальні програми з історії є настільки перенавантаженими (особливо з всесвітньої історії), що учні просто не встигають зацікавитися тією чи іншою темою. А ще додайте до цього жахливі підручники, в яких один параграф часто займає аж десять сторінок дрібного тексту, насиченого датами і термінами. Це абсолютно відбиває бажання дітей вчитися. Такий об’єм інформації просто відлякує дитину. Та навіть, якщо вона й прочитає такий довжелезний параграф, то запам’ятає з нього дуже мало. Відтак вчителі історії повинні сьогодні шукати якийсь іншим спосіб зацікавити дитину в навчанні. Якщо програма важка, а підручник жахливий – повинен спрацювати творчий потенціал вчителя. І тут без сучасних технологій важко обійтися.

– Чи очікували на перемогу?

– Про перемогу я майже зовсім не думав. У Київ я прибув о 10 годині, а інтерв’ю було призначене на 16.30. Майже цілий день у столиці безперестанно падав дощ, який супроводжував мене під час прогулянок містом. Тож можете уявити собі мій бадьорий стан на момент початку інтерв’ю. Працівники "Майкрософт" кілька разів мені наголосили, що просять бути з ними щирими. І це дуже правильно. Тож у нас вийшла дуже приємна розмова, під час якої думати про перемогу мені просто не хотілось.

– Що будете робити у компанії протягом наступного місяця?

– Наразі я знаю лише те, що протягом місяця зі мною працюватимуть два тренери – психолог Алла Клименко та технічний експерт Артур Кочарян. План дій на цей місяць мені ще невідомий. На даний момент ми узгоджуємо дати занять. Обіцяю опублікувати звіт про заняття на своїй сторінці у Фейсбуці. (ред. – посміхається)

– Як на вашу перемогу відреагували ваші учні та колеги?

– Дуже мило. Учні подумали, що я лишаю школу і йду працювати у "Майкрософт". (ред. – посміхається) Колеги побажали успіхів у проекті.

Varosh

0 #