Головна Місця Reny's Travel: більше, ніж просто туристична агенція
Reny's Travel: більше, ніж просто туристична агенція
Reny's Travel: більше, ніж просто туристична агенція

Нещодавно ми познайомилися з Ренатою Ізай, засновницею туристичної агенції Reny's Travel. Її активності, запалу та ідеям можна лише позаздрити. Поспілкувалися з нею про те, як перетворити туристичну агенцію на місце, в яке хочеться приходити якомога частіше та організувати навколо себе цілу компанію людей закоханих у подорожі. А також про воркшопи для туристів, самоосвіту, вино та морепродукти. Далі – пряма мова.


Про агенцію Reny's Travel та її особливості


Перша з найважливіших особливостей нашої агенції у тому, що ми дуже клієнтоорієнтовані. Це була головна моя ідея при її створенні. Сервіс – на першому місці. Також хотілося дати людям того, чого немає в нашому місті. Тому на основі агенції я вирішила створити Reny's Travel Club – клуб, в якому люди, які люблять відпочивати та часто подорожують, діляться своїми враженнями від відпочинку, цікавими відкриттями, ідеями. Для усіх цих речей ми збираємося у рамках воркшопів.


Воркшопи від Reny's Travel Club


У нас вже було кілька воркшопів – це зустрічі, під час яких ми спілкуємося у невимушеній атмосфері, детально розбираємо якусь конкретну тему, а також дегустуємо вино та смаколики. Кожного разу є конкретна тематика, збираємося зазвичай вузьким колом – не більше 10-15 чоловік.

Мені хотілося зробити щось цікаве, адже туристичні агенції це зазвичай питання “вхід – вихід” – ти купив путівку, поїхав і про тебе забули, навіть не завжди передзвонивши запитати чи все в тебе добре під час подорожі. А тут у нас зовсім інакший підхід, інша філософія. Я притримуюся ідеї про те, що так само як має бути в кожної родини сімейний лікар, так має бути і туристична агенція, якій людина довіряє, в якій все про неї знають, розуміють вподобання, інтереси, мрії та бажання. Мені хочеться, аби люди знали якомога більше лайфхаків, фішок, цікавих ідей для подорожей та загалом були більш обізнані в цьому.

Тема воркшопу зазвичай виникає залежно від сезону. Перший був присвячений новорічно-різдвяним святам. Відповідно, хотілося чогось затишного та теплого, тож місцем я обрала Wine’s. Заразом, окрім туристичних питань, ми вирішили додати трохи інформації про вина та культуру пиття. Ми говорили про різдвяно-новорічні ярмарки, пили глінтвейн, пунш, куштували різдвяну випічку з корицею. Найчастіше такі наші посиденьки затягуються до 23.00-00.00, бо перестати спілкуватися просто неможливо, завжди дуже приємна атмосфера.

Другий воркшоп був про лижний відпочинок, а також про зимовий відпочинок в цілому. Так само до нього ми підбирали меню, вина. Третю зустріч ми присвятили ранньому бронюванню. Тоді був повний аншлаг, ми навіть змушені були відмовляти людям, адже заклад їх не міг вмістити. Ми куштували креветки та пили шампанське.

Четвертий воркшоп, який відбудеться 27 квітня, я присвячую європейським островам, про які мало хто знає. На самому воркшопі, оскільки це буде якраз період цвітіння сакури, дегустуватимемо італійське та хорватське Розе, а також будемо куштувати деякі морепродукти.

На цих подіях я розповідаю не лише про нашу агенцію, а і загалом про туризм – де і що краще бронювати, в який час це робити, що краще робити самостійно, що через агенцію, де можна заощадити, як правильно розпорядитися часом під час подорожі та багато іншого. Reny's Travel – це те місце, де дбають про відпочинок туриста, задають правильні та вчасні запитання, а також намагаються знайти найоптимальніші та найякісніші відповіді. 

Також я створила групу, в якій люди можуть безпосередньо комунікувати між собою та ділитися корисною інформацією, яка стосується подорожей.


Бонуси


Нашою родзинкою також є те, що у нас є дуже багато бонусів. Наприклад, я безкоштовно підбираю авіаквитки, кожному замовнику роблю подарунки – корисні речі, про які ми зазвичай згадуємо вже, коли пізно. До прикладу, селфі-палиці, подушечки під голову для переїздів, чохли для телефонів для підводного плавання, дитячі подушки, бейджі на валізи. В готелі на наших туристів часто чекає пляшка вина або шампанського, замовленого для них заздалегідь. Страхівку доволі часто даруємо. Словом, дбаємо про те, аби людям було комфортно.

У нашому офісі дуже крутою фішкою для клієнтів з дітками є те, що ми створили дитячу зону і поки батьки займаються бронюванням, дітки відпочивають, малюють, граються.

Також нашою новою опцією є виїзд локацію. Ми працюємо над тим, аби зекономити час нашого замовника. Усі необхідні документи ми привозимо безпосередньо в те місце, де клієнту зручно буде їх забрати або підписати, тому наші туристи позбавлені цієї турботи.

Ще у нас є картки Reny's Travel Club, які надають чимало переваг, в тому числі, безкоштовний підбір туру, повідомлення про різноманітні новини та багато інших бонусних опцій.  


Самоосвіта та вдосконалення


Я постійно займаюся самоосвітою, адже чітко зрозуміла приблизно рік тому, що дуже добре знаю свій продукт, але не завжди впевнена як з ним працювати у різних сферах. У тому самому маркетингу чи в івент-менеджменті, тому мені потрібні були додаткові знання. Також, звісно, хотілося натхнення та нових ідей.

Спочатку взялася перечитувати усі доступні книги, які стосувалися цієї тематики, але потім зрозуміла, що мені замало теоретичних знань і хочеться поспілкуватися з практиками і до того ж – з успішними практиками. Згодом якось подруга мені розповіла про те, що до Ужгорода приїздить Києво-Могилянська бізнес школа і якраз у переліку тем було все, що мене цікавить. Я не вагаючись ні хвилини одразу зареєструвалася. Відверто скажу, що була дуже здивована, надихнулася і одразу почала застосовувати знання зі стратегічного маркетингу, які нам давали, у своєму бізнесі. Власне, після цього навчання і з’явився Reny's Travel Club.

Також нещодавно завершила навчання в kmbs на курсі “Школа сервісу”. Воно було надзвичайно інтенсивним і вже зараз в мене є чек-лист, що я маю впровадити у свій бізнес після цих кількох лекційних днів.

Але найважливіший підсумок усіх цих навчань для мене у тому, що все залежить від керівника і якщо щось не так іде в бізнесі, то перш за все, саме керівникові потрібно змінювати своє бачення та стратегії. Важливо розуміти, що на будь-якому етапі ти завжди маєш бути готовий вчитися чомусь новому.


Контакти:

  • Адреса: Ужгород, вул. Льва Толстого, 3B
  • Телефон: 099 700 6567
  • Facebook   

На правах реклами

Фото: Карл Смутко

16 квітня, пн, 12:19     0 376

Коментарі:



Залишаючи коментар, будь ласка, пам’ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, які безпосередньо чи опосередковано мають відношення до цієї публікації.
Відправити